Barbershop “ЦирюльникЪ”

Українська мережа салонів-barbershop

ЗАВДАННЯ

- Створити комунікаційну стратегію, якісно виділивши клієнта з висококонкурентного середовища;

- збільшити число клієнтів;

- привернути увагу і вибудовувати лояльність цільової аудиторії.

РІШЕННЯ

Проаналізувавши ринок і основних конкурентів ми змогли виявити якісні відмінності нашого клієнта, серед яких майстерність і стандарти обслуговування в кожному салоні мережі, ставлення до клієнта, характер самого бренду.

Це і лягло в основу стратегії комунікації та просування.

Ми створили три концепти комунікації, один з яких став основним, а два трансформувалися в спецпроекти. Прописаний портрет бренду, від якого велася комунікація, максимально ретранслював портрет цільової аудиторії: цінності, звички, риси характеру і стиль життя.

Основним інструментом просування став Facebook.

РЕЗУЛЬТАТ

Підготовлено 3 варіанти стратегії комунікації — затверджений один як основний, два як спецпроекти.

Сформовано і затверджено позиціонування мережі Barbershop "ЦирюльникЪ". Підготовлена і затверджена стратегія просування.

Налаштована рекламна кампанія з метою конверсії клієнтів — за 2 міс. кількість клієнтів збільшилася на 300%.

Підготовлено і реалізований контент-план для постинга в соціальних мережах з метою збільшення та залучення аудиторії.

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ! ЗНАЄМО, ЯК ЗРОБИТИ ОЧЕВИДНЕ ВИДИМИМ

Замовити послугу!
Зв'язатися з нами