Visotsky Consulting (Kiev & New-York)

Міжнародна консалтингова компанія, що надає проекти для власників бізнесу по систематизації і підготовці до масштабування компаній. Visotsky Consulting представлена ​​в Києві, Москві, Мінську, Алмати, Нью-Йорку, Тайбеї, Сеулі.

Мета Visotsky Consulting: створити культуру ефективного застосування інструментів управління в бізнесі. Зробити світ бізнесу добре організованим і ефективним, а власників компаній — компетентними і успішними.

Основний проект компанії — "Школа Власників Бізнесу", додатковий продукт — “Практикум з розробки організаційної схеми компанії”.

Цільова аудиторія проектів: власники малого (штат адміністративного персоналу від 20 співробітників) і середнього бізнесу, представленого на ринку від 2 років і більше.

ЗАВДАННЯ

- Київ: підвищити конверсію цільових лідів до 10-12% (10-15 лідів для продажу в тиждень);

- Нью-Йорк: підвищити конверсію цільових лідів до 3% (3-5 лідів для продажу в тиждень) по російськомовній аудиторії;

- створення креативів для рекламного просування.

РІШЕННЯ

З огляду на високу вартість участі в проектах Visotsky Consulting, ми виробили стратегію знайомства потенційних клієнтів з компанією і її проектами через участь в заходах з більш низьким чеком. При цьому вся комунікація та високий сервіс надання послуг демонструють переваги проектів Visotsky Consulting в порівнянні з іншими пропозиціями ринку бізнес-консалтингу.

Таким чином, ми використовуємо стратегію "прогріву холодної аудиторії" через додаткові вступні послуги, а й паралельно ведемо пряму рекламну кампанію для отримання реєстрацій аудиторії для участі в проектах, оминаючи вступні послуги. Інструменти для показу реклами: Google Ads, Youtube, Facebook.

РЕЗУЛЬТАТ

Підготовлена стратегія прогріву аудиторії через "вступні" заходи (вебінари, offline-семінари).

Підготовлено банери з дизайном, що виділяються на тлі інших компаній з послугами бізнес-консалтингу.

Visotsky Consulting Kyiv: за 9 міс. роботи конверсія утримується на рівні 10-15%;

Visotsky Consulting New-York: за 2 міс. роботи конверсія утримувалася на рівні 3-4%.

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ! ЗНАЄМО, ЯК ЗРОБИТИ ОЧЕВИДНЕ ВИДИМИМ

Замовити послугу!
Зв'язатися з нами